فرماندار خبر داد 

بهره برداری از ۱۴۷ پروژه در شهرستان بندرعباس



فرماندار بندرعباس از بهره برداری از ۱۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۲۶ هزار و ۸۲۹ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: این ۱۴۷ پروژه با اعتبار در نظر گرفته شده که  نسبت به سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته است.
به گزارش صبح ساحل، «محمد مرودی»، فرماندار بندرعباس در دومین روز از هفته دولت در نسبیت با خبرنگاران با بیان اینکه پروژه های هفته دولت بندرعباس  در دو بخش بهره برداری و کلنگ زنی تقسیم شده است ادامه داد:  ۱۴ پروژه کلنگ زنی  در سطح شهرستان کلنگ زنی و مابقی افتتاح خواهد داشت.
وی این پروژه ها را در بخش  انرژی ۱۸ پروژه ، صنعت و معدن و تجارت ۱۶ پروژه ،  حمل و نقل ۱۱ پروژه، هنر و گردشگری ۷ پروژه .‌‌ آب و فاضلاب دو پروژه، آموزش  ۳۴پروژه، بهداشت و درمان پنج  پروژه، مسکن و عمران و شهرسازی  ۲۵ پروژه، نظامی و انتظامی پنج پروژه، کشاورزی و  منابع طبیعی ۱۵،  تربیت بدنی ۷ پروژه، احداث بخش فرهنگی یک پروژه و بازرگانی و تعاونی یک پروژه در بندرعباس خواند.
مرودی اظهار داشت: برای امسال ۲۸۰ پروژه با مبلغی بالغ بر ۳هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال  برنامه ریزی کردیم که ۲۲ درصد مجموع اعتبارات استان هرمزگان به آن اختصاص یافته است.
وی پروژه شاخص در هفته دولت را پروژه های پخش و فرآورده های نفتی و گازی ،صنعت و معدن.  بخش حوزه  برق( پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعت گامرون،) ،نوسازی مدارس ،احداث پارک صدف و... ذکر کرد.
فرماندار بندرعباس با اشاره به وجود ۲۰۰ دهیاری گفت:  در سالجاری برای تشکیل ۱۱ دهیاری مجوز گرفتیم وبرای  ۴ دهیاری درخواست مجوز دادیم .
عکس از مصطفي چشم‌براه
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها